שלום, ברוכים הבאים לקטלוג ציוד מכני הנדסי, מלגזות, משאיות, מנופים, ציוד סלילה, רכב מסחרי וטנדרים, כלי עבודה ועוד

אתר Machinerynews הוקם כאתר המביא חדשות וחידושים מעולם הציוד המכני ההנדסי, הרכב הכבד, המלגזות, ציוד הרמה, כלי עבודה ועוד. מטרתו היתה ועודנו מתן מענה והעברת מידע עדכני, מדוייק, מתומצת ובלתי תלוי לקהל הגדול של כל העוסקים בתחומים דנן, קהל שכפי שהתברר לא זכה עד כה למקור חדשות ומידע בתחומים רחבי היקף אלו. Machinerynews מתעדכן מדי יום ומדי שבוע יוצא ניוזלטר אל אלפי לקוחות רשומים (בחינם!) עם ריכוז החדשות מהשבוע החולף. תוך זמן קצר הפך האתר לצומת להעברת מידע בין הספקים, היבואנים ונותני השירותים לבין הלקוחות – קבלנים, חברות, צרכנים וכל העוסקים בתחום. למעשה אין בישראל אתר הדומה ל-Machinerynews מבחינת היקף ומגוון תחומי העיסוק, כמויות ותכיפות העדכונים, התפוצה וכמות הגולשים.

אנו גאים להעלות את השלב השני בפרוייקט Machinerynews והוא הקטלוג בו אתם גולשים כעת. מדובר בפרוייקט חסר תקדים בהיקפו שבסופו של תהליך יציג את כל היצע הציוד החדש הרלוונטי לתחומי עבודות העפר, התשתיות, הסלילה, התובלה, השינוע ועוד. הקטלוג נמצא בשלב הרצה ורובו עדיין חסר, אך תחומים כמו מחפרונים, מעמיסים ומחפרים כבר כוללים ומכסיםלא רק את ההיצע בארץ, אלא גם דגמים שטרם הגיעו. אנו עוסקים במרץ בעדכון והעלאת עוד ועוד ציוד חדש לקטלוג, כפי שתוכלו להתעדכן בהמשך.

הקטלוג ישמש ככלי העבודה הראשון שלכם בבואכם לרכוש ציוד חדש; לראשונה בארץ תוכלו לראות את כל ההיצע בכל תחום – במקום אחד, כאשר לכל כלי מוקדש דף נפרד עם כל המידע הבסיסי אודותיו (מפרט טכני, תמונות, וידאו). מנגנון השוואה נוח וידידותי למשתמש יאפשר לכם להשוות בין סוגי הציוד השונים לגביהם הנכם מתלבטים, תוך הצגת המפרט הטכני במקביל. לאחר הסינון הראשוני שתבצעו, תוכלו לפנות אל היבואן בלחיצת כפתור לקבלת מידע נוסף.

אנו תקווה כי תמצאו את הקטלוג שימושי ויעיל. אנו מאמינים כי הוא יהפוך לכלי עבודה חשוב בארגז הכלים שלכם. נשמח לקבל כל הערה או הארה בכדי לשפר, לתקן ולהוסיף.

בברכה ותמיד לשרותכם

דני שטיינמן, מו”ל

dani.steinmann@gmail.com

054-7963167

Dani Steinmann

Dani Steinmann

מו"ל

dani.steinmann@gmail.com
054.7963167